Veckans mål!

Så går man in i den sista sommarlovs-veckan och snart återgår allt till det normala igen. Men innan det är helt slut så ska jag försöka avklara ett par spel iallafall. Högst upp på listan ligger Eternal Sonata, som jag vet att jag kommer hinna klara. Sedan ska jag försöka se om jag inte kan få tag i ett eller två nya spel till 360, som inte tar alltför lång tid att klara av. Har ju varit lite intresserad av Limbo och Deadly Premenision, så kanske blir ett köp av dem denna vecka!

 

På den bärbara fronten hoppas jag komma längre i Patapon3 och Tactic Ogre: Let Us Cling Together. Har kört fast i TO:LUCT, så det lär nog ta ett tag innan jag kan komma längre i det. Sedan borde jag ta tag i mitt 3DS spelande också. Pilot Wings och lite Pokemon Black måste jag få avslutat någon gång. Och gud vad jag är tröt på min 3DS! Kommer ju inga bra spel till den. Den har säkert legat i sin skyddsväska i över en månad nu. Känns sådär då man pungade ut med 2500-2700 på den vid reales, och dem gör en prissänkning redan nu! Dem som köper den nu har ju inte missat något direkt.

 

Aja, så ser min vecka ut just nu iallafall, sedan får vi la se hur mycket den ändras under tiden. Kom ihåg, JRPG FTW :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0