SRRY!

oj vilken bra start jag fick på mitt bloggande va! en månad sedan första inlägget och inga fler ;P, men nu ska det minnsan bli ändring på det. antagligen läser ingen denna blogg än (förståligt) men jag ska jobba mig till alla lässare därute med start nu!

Veckans spelupplevelser!

Final Fantasy XIII & Skies of arcadia


jupp, denna vecka har jag inte haft så mycket över för att spela eller se på film. Final Fantasy XIII har jag kommit ganska långt in i (24h) och måste siga att jag inte förstår varför folk inte tycker om det? visst, det är linjärt men det är väll inte en nackdel? måste siga att det är skönt att slippa springa runt i en gigantisk värld och söka på måfå efter ens mål. grafiken är fantastisk vilket även ljudet och röstskådespelt är, stridssystemet är även seriens, om intre ett av dem allra bästa någonsin i ett rpg spel. kanske tar ett tag att fatta handlingen men den drar inte ner spelet. för er som inte provat det, gör det! nu kostar det inte så mycket häller, så klart köpvärd.

Skies of arcadia var det ett tag sedan som jag spelade, och då hade jag fastnat på den sista bossen (förhoppningsviss) men kände nu att jag borde försöka klara spelet någon gång. ett försök senare och jag klarar den fortfarande inte. kanske klarar det nu till veckan, bra start isåfall. detta är en riktigt glömd pärla som inte fått den uppmärksammhet den faktist förkänade då det släpptes. finns som jag vet till dreamcast och gamecube, köp detta fantastiska jrpg pärla på tradera eller blocket. bara köp det
 


Kommentarer
Postat av: Skegamer

Hej Kj Ingvarsson.

Jag tittade in på min gamla blogg nyss och såg din kommentar och blev väldigt glad. Jag får tacka så mycket. Fortsatte in på din blogg och såg att du skulle vilja ta tag i bloggandet på riktigt. Jag har också ett sjukt sug att börja blogga om spel igen så jag undrar: Eftersom att du inte har hunnit så långt med bloggandet än. Har du lust att eventuellt styra upp någonting tillsammans med mig? Det blir lättare och förmodligen mycket roligare, dessutom blir det en bredare blogg om man är fler.

Vore kul att höra av dig. Skicka gärna ett mail till mig.

Hoppas vi hörs.

/S

2011-03-22 @ 18:45:42
URL: http://skegamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0